יום שישי י"ט באייר 20/5

הורים יקרים שלום וברכה,

השבוע ציינו מספר תאריכים במסורת ישראל בעלי משמעות חינוכית וערכית:

פסח שני שחל בי"ד באייר, חודש אחרי פסח – מועד ב' למי שהיה טמא או רחוק במועד א'.
"עניינו של פסח שני הוא שאין דבר אבוד, תמיד ניתן לתקן". (הרבי מלובביץ') תמיד יש הזדמנות לשינוי ותיקון,  בכל יום ויום אנו מאמינים מחדש באדם, בדרך ובתהליך.

ל"ג בעומר שחל ביום רביעי בערב הוא יומה של תורת הסוד. יום פטירתו של ר' שמעון בר יוחאי שגילה לנו שיש סוד ויש עולמות אין סופיים שמסתתרים מתחת לקליפה החיצונית השיטחית שרואים במבט ראשון.
ר' שמעון בר יוחאי גילה לנו משפט חשוב:"נוח לו לאדם שיפיל עצמו לתוך כבשן האש ואל ילבין פני חברו ברבים". 
עד כדי כך החשיב הרב את כבודו של הזולת. האיש שמדליקים לכבודו מדורות של אש, אומר לנו שעדיף להיכוות באש ולא חלילה לפגוע באחר בפומבי. זהו מסר חשוב לילדנו היקרים מהחגיגות סביב המדורה.

מספר הודעות חשובות:

1.ביום שלישי כ"ג באייר 24/5 ייפתח "בית קפה אמונים" לשיח מהות"י לסיכום תהליך שנתי.  כיתות א-ב: שיח להורים עם מחנכת הכיתה,  כיתות ג-ו: מורה, הורה ותלמיד מוזמנים יחד לשיח משותף.
תודה רבה לכל ההורים היקרים שהתגייסו להבאת מוצרים שונים. החל מהשעה 15:00 ניתן יהיה לרכוש בעלות סימלית: קפה, מאפה ומגוון הפתעות לתלמידים. כל ההכנסות קודש לטובת בית החינוך. תודה רבה למנהלת הצהרון ויקי סוריה ולסגנית יפעת סגמן על ההיערכות.

2. ביום רביעי כ"ד באייר 25/5 יתקיים ערב בת מצווה לתלמידות כיתה ו'. אנו מצפים ומתרגשים מאוד עם הבנות היקרות!
ישר כח למחנכות שכבת ו', למחנכת המקצועית לספורט חני שטיבי על קטעי הריקוד ולמחנכת המקצועית לאומנות אבישג צנעני על החלק האומנותי.

3.מבקשת להבהיר כי לא ניתן לענוד שעון חכם במהלך יום הלימודים. שעון חכם דינו כטלפון נייד – הוא יכול להיות בתיק בלבד וכבוי במהלך היום.

4.מזכירה כי בימים חמים אלו, חשוב להצטייד בבקבוק מים מידי יום.

שבת שלום!
שלכם
באמונה ובאהבה,

אור