שישי אישע 5/1

הורים יקרים שלום רב,

בפרשת השבוע שלנו פרשת שמות מתקבצים ובאים כל שבטי ישראל יחד- "ואלה שמות בני ישראל הבאים מצרימה". הפרשה מפרטת את שמות בני ישראל שירדו למצרים שהיו חיים בשבטים נפרדים. 

ספר בראשית הוא ספר האבות, עדיין הכל נשאר במשפחה ובספר שמות מתחיל הסיפור שלנו כעם, שבטים שבטים שמבינים שהביחד שלהם ינצח את פרעה מלך מצרים, שגוזר עליהם שיעבוד ועבודה קשה, שגוזר על השלכת הבנים ליאור ועל "הבה נתחכמה לו פן יפרוץ"…

 "ויאנחו בני ישראל….. ויזעקו ותעל שועתם…" עם ישראל צועק כל כך חזק ומתפלל ורק אז נגאל.

 עם ישראל מתאחד – יחד שבטי ישראל ונגאל.

נתפלל, נאהב באמת ויחד ננצח בע"ה.

 

להלן מספר הודעות חשובות:

  1. במהלך השבוע הקרוב יתקיימו סדנאות כיתתיות בנושא קבלת השונה. המפגשים הכיתתיים יוקדשו למחשבה על עולם בו כולנו זהים ועל חשיבותו של המגוון. אנחנו מאמינים שסובלנות והבנת חשיבותו של הרכב אנושי מגוון בקרב התלמידים מקדמת אותנו לכדי חברה מכילה ואוהבת אדם. 
  2. לאורך כל השבוע נחגוג את חודש השפה העברית. תודה מיוחדת לרכזת עברית המחנכת רוחמה אלסטר על הכנת תוכנית שבועית עשירה ומלאת הפתעות בעברית שמצפה לנו:מפגש עם דמות מהעבר שהשאירה את חותמה עד היום, הפסקות קריאה פעילות, חגיגות יום הולדת לשפה העברית ולאליעזר בן יהודה, הפנינג חידות בעברית, בחירות למשפט מנצח ועמדות צילום מיוחדות.
  3. ביום חמישי השבוע נחגוג את ר"ח שבט. יש להגיע בחולצה לבנה, ניתן להביא מעדן. ביום זה תתקיים תפילת ר"ח חגיגית ותתקיים הרקדה בית ספרית.שבת שלום!שלכם,באמונה ובאהבהאור