שישי אישי 8/9

הורים יקרים שלום וברכה,

השבת העומדת בפתח הינה השבת האחרונה של השנה- שנת תשפ"ג, השבוע שהסתיים זה עתה הינו השבוע הראשון של שנת הלימודים החדשה.

פרשת השבוע שלנו – ניצבים-וילך ונראה שאין עיתוי מתאים  מזה לכל אלו.

עומדים אנו ו"ניצבים" בסיומה של שנה, חושבים במה התקדמנו, מה הספקנו, במה גדלנו… ובד בבד – "וילך". זהו בדיוק הזמן להחלטות לקראת השנה החדשה- לאן פנינו מועדות, מהן המטרות שלנו, במה נרצה להשתפר או להיות טובים יותר: בעבודת ה', בעבודת המידות הפנימית ובעבודה של בין אדם לזולתו.

גם התלמידים האהובים שלנו נמצאים בזמן של התחלה חדשה. צוות חינוכי חדש, ידע חדש, מערכת חדשה, הסתגלות לזמנים והרגלים שונים מזמן החופש הגדול, יצירת חברויות חדשות/ישנות ועוד. זה הזמן שלנו ההורים והצוות החינוכי לעודד, להאמין, לחנך, ליצור מסגרת ברורה ולהיות שם, כדי שנוכל ללכת ולצעוד ביחד לעבר מחוזות יפים וחדשים.

תודה למנהיגות כיתות א': מירב תורג'מן, רבקה בארי, אבישג צנעני וורדה ציפורי על הדאגה לתלמידים בימים ראשונים של התחלה ולתרצה יונגרייס, יועצת השכבה שדואגת לחיבוקים וירטואליים ואנושיים יומיים ומרגיעים. מרגש לראות את תלמידי שכבת א' המתוקים נכנסים בשערי בית החינוך, עושים צעדים ראשונים בלימוד וגם בהפסקות מתחילים לרקום קשרים חברתיים.

כדי להקל על המעבר לכיתה א',  אפשרנו להורים ללוות את התלמידים עד לפתח הכיתה בשבוע הראשון. החל משבוע הבא- יום ראשון כ"ד באלול 10/9 , לא תתאפשר כניסת הורים ע"פ הוראת הקב"ט ויש להיפרד מהילדים בשער- אנו רגישים מאוד למקרים פרטניים.

להלן מספר הודעות חשובות:

  1. תוכנית האקדמיה היהודית יצאה לדרך– מוזמנים להירשם בקישור:https://forms.gle/EfHYSAhdQrmMQhsu9תודה לסגנית יפעת סגמן על בוקר שישי ראשון היום של:"פרשה בכיף בהפסקה", בכל שאלה או עניין ניתן לפנות ליפעת.
  2. תזכורת: ערב סליחות לתלמידי שכבות ד'-ו' ולקהילת ההורים יתקיים ביום שלישי ד' בתשרי 19/9 בשעה 18:30. בערב זה יתקיים מופע מרתק של מתי שריקי הכולל סיפור אישי מהילדות ועד היום, שירה ואמירת סליחות. תודה לסגנית והרכזת החברתית שרית פולק על היוזמה. לתלמידי שכבות א'-ג' יתקיים בוקר סליחות במסגרת שעות ביה"ס בהנחיית המחנכת המקצועית למוזיקה רונית קרל. בימים אלו אנו עוסקים ולומדים בענייני דיומא בנושא ראש השנה.
  3. בימים אלו המחנכות המלמדות עברית עורכות אבחוני קריאה לתלמידים ע"מ לבדוק את רמת הקריאה. בהתאם לכך תיבנה תוכנית אישית לתלמידים בע"ה. המחנכות יעדכנו אתכם ההורים במצב הקריאה של התלמידים. חשוב לזכור שמיומנות הקריאה, הינה מיומנות הדורשת תירגול רב גם בביתמיד לאחר החגים נתחיל בע"ה במבצעים מעודדי קריאה. תודה לרכזת עברית רוחמה אלסטר על ההובלה ולמחנכות הכיתות המלמדות עברית.
  4.  "רק מעט יוכל הבית לבד לעשות בעד חינוך הילד מבלי עזר בית הספר, אבל כמעט ואין פעולת בית הספר בעד החינוך בלי עזר הבית”. (הרב שמשון רפאל הירש) תודה לכל ההורים שהגיעו לאסיפת ההורים השבוע. תודה לכם ההורים היקרים על האמון ושילוב הידיים למען חינוך הילדים היקרים.  שנזכה להיות שליחים טובים, ללמוד וללמד לשמור ולעשות.

    5. זמני חופשת החג: ביום שישי כ"ט באלול 15/9- לא יתקיימו לימודים:ערב ראש השנה. חזרה ללימודים ביום שני ג' בתשרי 18/9- ביום זה יתקיימו לימודים כרגיל.

     

    תוכלו להתרשם מדף הפייסבוק שלנו:https://www.facebook.com/profile.php?id=100064943833129

     

    שבת שלום!

    שלכם,

    באמונה ובאהבה,

    אור