יום שישי 17/3

הורים יקרים שלום וברכה,

בפרשתינו מסופר על הכנת היריעות למשכן שטוו הנשים מצמר העיזים.

בין הטוויה למלאכת האריגה היו צריכים למהר מאחר והצמר איכותי יותר, כאשר עובר פחות זמן בין שתי פעולות אלו. לפיכך קדמה הכנת יריעות העיזים לבניית הקרשים.

הנשים ניצלו את כל כוחותיהן וכישרונותיהן להכנת היריעות, לא למען עצמן אלא עבור בניית ביתו של האלוקים. כל אחד מאיתנו קיבל כוחות מיוחדים ועלינו להשתמש בהם אך גם להעניק מהם לאחרים.

השבוע נפגשנו ביחד לערב נשי משמח סביב שולחנות עגולים. תודה לכל הנשים היקרות שהגיעו להיות חלק!

בית החינוך שלנו הינו מקום קהילתי ומשפחתי מעבר להיותו בית חינוך. אני מאמינה כי שיח ותקשורת מקרבת סביב שולחנות עגולים משפיעים באופן טבעי על השיח של ילדינו.

 

להלן מספר הודעות חשובות:

  1. שבוע החמ"ד ושבוע החינוך הגופני בסימן מנהיגות לפנינו- ביום ראשון נפתח את הבוקר בפעילות ספורטיבית ומקפיצה בהנחיית המחנכת המקצועית לספורט חני שטיבי. יש להגיע בנעלי ספורט. ביום זה, התלמידים יצפו בהצגה של תאטרון פסיפס סביב דמות החמ"ד- הרבנית פרופסור נחמה ליבוביץ.
  2. ביום שני יתקיים יום בריאות וטקס הענקת הגביע לנבחרת האתלטיקה. כל הכבוד לנבחרת הבנות שהביאו לנו גביע והסבו גאווה רבה בהתמדתן ובזכייתן במקום השני! יש להביא ליום זה ארוחה בריאה- פירות/ירקות חתוכים וכן שני תפוזים ומסחטה ידנית.
  3. ביום שלישי יבקרו תלמידי שכבת ד' בחוויה אולמיפית בהדר יוסף. לא לשכוח להביא אישור יציאה חתום.
  4. ביום חמישי נקבל בשמחה את ר"ח ניסן, יש להגיע בחולצת תלבושת לבנה, ניתן להביא מעדן. בימים אלו אנו לומדים את הלכות ומנהגי חג הפסח.
  5. שוק קח ותן- תלמידי הסיירת הירוקה בהובלת המחנכת מיכל סופר, מתכוננים לשוק שמטרתו לחנך לנתינה וכן לחשיבות שימוש בר קיימא. בימים אלו של סדר והיערכות לחג הפסח בבתים, נבקש מכל תלמיד להביא חפץ/ספר/ משחק שלא בשימוש ע"מ שיוכל להחליפו במוצר אחר שאוהב ובכך לתת ולקחת. המיזם יתקיים ביום שישי ב' בניסן 24/3. נודה לכם לשיתוף פעולה!שבת שלום,שלכם,באהבה ובאמונה,אור