יום שישי י"ט בשבט 21/1

הורים יקרים שלום וברכה,

בפרשת השבוע שלנו מתרחש האירוע המשמעותי ביותר שארע לעם ישראל- קבלת התורה.
חז"ל מספרים כי עשרת הדיברות נכתבו על שני לוחות והטעם לכך הוא, כי 5 דיברות מסמלות מצוות של בין אדם למקום- בין אדם לאלוהיו ובמקביל לכך 5 דיברות מסמלות מצוות של בין אדם לחברו- בין אדם לזולתו. לוחות אלו לא ניתנים להפרדה משום שאי אפשר לאלו בלי אלו.

הדיבר העשירי הינו "לא תחמוד …. וכל אשר לרעך" וכי איך אפשר לאדם להיות שליט על הלב?
אחד מיסודות האושר הוא להיות שמח בחלקי. לשמוח ב"דשא שלי" ולראות את המתנות הקטנות שקיבלנו.

הדיבר החמישי הינו "כבד את אביך ואת אימך", מצוות כיבוד הורים היא מצווה של הכרת הטוב, בכל זמן ובכל גיל ובפרט בימים אלו בהם משפחות רבות נמצאות יחד בבית

מחזקת אתכם ההורים והתלמידים היקרים, בימים מאתגרים אלו. שולחים לכם חיבוק חם ואוהב מכולנו.

שולחת כח לצוות החינוכי המסור, שנדרש ליצירתיות רבה במענה ללמידה מותאמת ולהתמודדות אישית, כל אחד בביתו הוא.

להלן מספר הודעות חשובות:

1. שמחנו לראות את ההשתתפות הרבה בקבלת השבת המשותפת שקיימנו שוב.
תודה והערכה רבה למחנכת המקצועית למוסיקה- המורה רונית קרל על הפעלה מוזיקלית סביב הפיוט "יום השבת אין כמוהו". תודה לאמא אורלי וארי שפירא היקר – תלמיד כיתה ג'1, על ניגון מרגש לקראת שבת, לרב יהלומי על דבר תורה שחיזק את תחושת גאוות היחידה ולרכזת התקשוב מירב ראובן על התמיכה הטכנית.

2.על מנת להימנע מבידודים נוספים שפוגעים בשיגרת היום של כולנו וכחלק מערבות הדדית- אנו מבקשים שלא לשלוח תלמידים שאינם חשים בטוב או שבן משפחה לא חש בטוב/ מאומת לקורונה גם במידה ויש תו ירוק. במציאות שאנו נמצאים בה, נראה כי התו הירוק לא מונע הידבקות ולא ניתן לסמוך על זה.

3. מזל טוב למחנכת כיתה ב'1 הודיה מסורי האהובה שלנו, לרגל אירוסיה עם בחיר ליבה נחמיה חדד. מאחלים לכם שתזכו להקים בניין עדי עד מתוך אהבה, בריאות ושמחה שלמה. אמן!

בריאות טובה לכולם!

שלכם,
באמונה ובאהבה!
שבת שלום!
אור