שישי אישי 1/3

הורים יקרים שלום וברכה,

פרשת כי תשא פותחת במצוות מחצית השקל.

עם סגולה לא סופרים לפי ראש, סופרים לפי הנתינה שלו- כל אחד מביא חצי שקל לתרומה למשכן וככה סופרים את עם ישראל!

מובא ברש"י:"שקל הראה לו, כמין מטבע של אש ומשקלה מחצית השקל ואמר לו כזה יתנו".

תמוה מדוע צריך להראות מהו מטבע, הרי זה ברור לכאורה אבל אלוקים מראה למשה מטבע של אש, ללמדנו שלא משנה כמות הנתינה אלא האיכות- האש, החמימות והלב האמיתי החם והטהור.

כשם שמדליקים מהאש והיא לא חסרה כך כשאנו נותנים אנו לא חסרים אלא רק מרבים את האור והטוב בעולם.

עם של נתינה סופרים רק ככה.

 

להלן מספר הודעות חשובות:

  1. הפנינג פורים קהילתי בחיבור לנצח ישראל יוצא לדרך-"רווח והצלה יעמוד ליהודים". מחכים לכולם ביום רביעי ג' באדר ב' 13/3. מצ"ב הזמנה. תודה לכל ההורים המתנדבים. כל ההכנסות קודש! כדאי לרכוש צמיד כניסה אצל מחנכות הכיתות כדי להימנע מהמתנה בכניסה.
  2. אנו מסיימים שבוע בהם התלמידים זכו להגדיל את עיגולי השמחה של החברים ולצבור חייכנים על כל מעשה חברי טוב. גם בשבוע הבא נמשיך לעודד ולהרחיב את עיגולי השמחה אצל החברים. בנוסף לכך, נתמקד גם במעגל המשפחתי במטרה לחנך לכיבוד הורים גם בבית. בשבוע זה, נשמח לקבל פתקים מכם ההורים על מעשים טובים שהתלמידים עושים בבית:עזרה להורים, עזרה לאחים, יצירת קשר עם סבא וסבתא וכד'. כל פתק יזכה את התלמידים בעוד מדבקת חייכן. שנזכה להגדיל את עיגולי השמחה ונרבה באהבת חינם. מי ייתן ושמחת חודש אדר תהפוך לשמחה שלמה עם חזרת החטופים בריאים ושלמים לחיק משפחותיהם.
  3. השבוע ביקרו תלמידי שכבת ו' בתפוח פייס בפעילות של לימוד וחקר מדעי. תודה למנהלת תפוח פיס הגברת מלי פרל וללבורנטית הגב' ילנה שובנוק. התלמידים שלנו חקרו ונהנו ומחכים כבר למפגש הבא.
  4. אמהות ובנות שכבת ו' מחזור ע"ו חוגגות בת מצווה- ביום רביעי כ"ו באדר א' 6/3 ייצאו אימהות ובנות שכבת ו' לסיור בנות מצווה, זמן איכות אמא ובת, ערכי ומחבר בירושלים. מתרגשות איתכן ומחכות לכן.שבת שלום!שלכם,באהבה ובאמונה,אור