יום שישי 3/2

הורים יקרים שלום וברכה,

ביום ראשון בערב נחגוג את ט"ו בשבט, חגיגה לצומח ולאדם הדומה לו.

את חג האילנות אנחנו לא חוגגים באביב לאחר שהפירות הבשילו והכל סביב פורח וצבעוני אלא דווקא בימי החורף הקר והסגרירי.

אנחנו לא חוגגים את התוצאה הסופית אלא את הדרך עצמה, אנחנו לא קוטפים מהעץ את הפרי כאן ועכשיו אלא יוצאים אל הטבע לבחון ולחפש. שותלים, משקים, משקיעים, מאמינים, אוהבים ומחכים!

"כי האדם עץ השדה"- האדם נמשל לעץ בצורתו והתפתחותו הטבעית. בשורשיו מחובר לאדמה – לגירסא דינקותא ובצמרת העצים- נושא ידיו אל המרומים בתפילה ובחלומות לעתיד.

פעם בשנה אנו מקבלים תזכורת להיותנו כה דומים לעולם הצומח, לדברים הכי חשובים, בחיים בכלל ובחינוך בפרט: סבלנות, אורך רוח, עמל, התמדה, מסירות.

כל אלו יצמיחו בע"ה פירות מבורכים. ט"ו בשבט שמח!

להלן מספר הודעות חשובות:

  1. כולנו מתפללים לרפואתו של החייל נדב חיים בן אירית חיה. את סעודות האמנים שיתקיימו בכיתות לרגל ט"ו בשבט, נקדיש לרפואתו השלמה בתוך כל חולי עמו ישראל.
  2. תזכורת: יש"י- יחד שבטי ישראל- ביום ראשון הקרוב יארחו תלמידי שכבת ג' מבית החינוך שלנו את תלמידי שכבת ג' מבי"ס לאה גולדברג. יש להגיע בחולצת תלבושת לבנה וכן להביא פירות חתוכים מהם נוכל לכבד את האורחים.
  3. ביום שני הקרוב יתקיים תרגיל ביטחון מקדים לתירגול ולמידה, בהובלת רכזת ביטחון, המחנכת מירב תורג'מן.
  4. קהילה יוצרת משמעות-לקראת יום המשפחה הקרב ובא, נשמח לארח את קהילת ההורים ביום שישי ג' באדר 24/2, כמרצים בעלי תחומי עניין היכולים להעשיר את עולמם של התלמידים. הורה שמעוניין להגיע, מוזמן ליצור קשר עם מחנכת הכיתה ולהירשם בקישור הבא:https://forms.gle/SXMtSYxWohmsjRCQ6
  5. יישר כח לתלמידות כיתה ו' היקרות שלנו:תמר ירדני, שירה אקראל ויובל צדיק על גילוי מנהיגות של חסד ונתינה ועל הצטיינותן בגיוס תרומות במבצע "הקש בדלת" למען האגודה למלחמה בסרטן. תודה למחנכת רותי פרידמן על ההובלה והעידוד.
  6. בימים אלו של חורף, אנו ממליצים להביא משחקי קופסה לכיתה. בימים קרים ניתן להביא גם נעלי בית/גרביים חמים בשקית ובמהלך היום נאפשר לנעול/ לגרוב אותם בתוך הכיתה.שלכם,באהבה ובאמונה,אור