יום שישי 28/4

הורים יקרים שלום וברכה,

השבת נקרא שתי פרשיות- פרשת אחרי מות ופרשת קדושים. בפרשיות האלו נמצאות מצוות רבות השייכות לבין אדם לחברו: מתן צדקה, מתנות לאביונים ועוד.

אחת המצוות החשובות הינה מצוות "ואהבת לרעך כמוך".

בספר "פרי צדיק" כתוב כי מצוות "ואהבת" היא כלל גדול בתורה מאחר שע"י שעם ישראל מתנהג באהבה, שלום ורעות הקב"ה מתנהג עימו גם כך ומשגיח עליו.

אם נזכור שכל אדם נברא בצלם, נוכל לראות את האחר בצלמו של אלוקים ולאהוב אותו באמת. התורה מצווה "לא תקלל חרש"- גם חירש שאינו שומע אסור לקללו כי הקללה שיוצאת מהפה לא מזיקה רק למקלל אלא מזיקה לאדם עצמו.

"כי קדוש אני ה'"- בכל אחד מאיתנו יש חלק מה'. הקדושה, היא לא לפרוש מהחיים אלא לחיות אותם ולהוסיף נופך רוחני באמצעים פרקטיים ומעשיים באהבת האדם שהוא בעצמו חלק אלוקה ממעל.

שנזכה לאהוב בחינם באמת.

 

להלן מספר הודעות חשובות:

  1. היום התקיים יום שיא במתמטיקה בהנחיית רכזת מתמטיקה אפרת סעדון בסימן 75 שנה למדינה. ישר כח!  תלמידי כיתות א'-ד' עברו והתנסו בתחנות מתמטיות שונות ועבדו יחד, בשיתוף פעולה ובפיתוח חשיבה. 
  2. הורים שטרם הסדירו תשלום סל תרבות לשנת תשפ"ג, נא עשו זאת בדחיפות- התשלום כולל את השאלת הספרים לשנת תשפ"ד. ניתן יהיה לשלם להשאלת ספרים לשנת תשפ"ד עד ליום חמישי י"ב בסיון 1/6.
  3. אנו מברכים את המחנכת חגית לאובר לרגל בחירתה למורה מצטיינת. אנו שמחים וגאים מאוד בחגית היקרה המובילה את כיתתה בעוז ובענווה. טקס ההצטיינות יתקיים ביום ראשון כ"ג באייר 14/5.
  4. אסיפת הורים שיח מהות"י – מורה, הורה ותלמיד ביחד, תתקיים ביום ראשון א' בסיון 21/5. שריינו את התאריך.

שבת שלום!

שלכם,

באהבה ובאמונה,

אור