יום שישי כ"ט באדר 1/4

הורים יקרים שלום וברכה,

בפרשת השבוע מופיעות הלכות צרעת ובהן מופיע כלל :"כולו הפך לבן- טהור הוא". נגע לבן הוא סימן לצרעת אבל אם כל הגוף התמלא בנגע הלבן- האדם טהור. הרי לפי השכל הישר, נראה שאם כל הגוף לבן משמע כי האדם צריך להיות טמא לגמרי.
התורה מלמדת אותנו מסר חשוב לחיים, יש לנו נטיה להסתכל על החיים בשחור ולבן- יש טוב ויש רע. אך עלינו למצוא בכל חושך את נקודות האור. בכל טוב יש קצת רע. אדם שמביט כלפי העולם והאדם במבט של "כולו הפך לבן"- הכל מקולקל, עליו לבדוק עצמו מחדש.
קל לחלק את העולם לשניים אך דווקא בעת הזו כשכולנו משתתפים בצער משפחות הנרצחים בפיגוע הנורא שארע השבוע, עלינו לראות את הברכה העצומה שיש בהקמת המדינה ואת הליקויים שצריך לתקן. לא הכל גרוע ולא הכל מושלם.
בסיפורים קטנים שמתפרסמים ניתן למצוא את יד ה' ואת הטוב. כולנו תפילה לימים שקטים וטובים בע"ה לכל בית ישראל.

השבוע ציינו את שבוע החמ"ד ושבוע הבריאות והחינוך הגופני במגוון פעילויות מגוונות, חוויות שמותירות חותם משמעותי בקרב התלמידים.

מבקשת להודות לכל השותפים למלאכה- נבחרת בית חינוך אמונים

היום התקיים יום שיא במתמטיקה לתלמידי כיתות א'-ד'- פסחמטיקה בהובלת רכזת מתמטיקה, המחנכת אפרת סעדון ובהפעלת תלמידי שכבת ה'- התלמידים עברו בתחנות השונות ולמדו מתוך חוויה, הנאה ומשחק. כל תלמיד קיבל שקית ובה התוצרים מהתחנות השונות.
כל הכבוד לתלמידים על פעילות נפלאה בתחנות וישר כח לרכזת אפרת שהכניסה אותנו לאווירת פסח מתמטית באפן מאורגן וחוויתי.

ביום שני ג' בניסן 4/4  תתקיים סדנת אפיית מצות בה ילמדו התלמידים את הלכות המצה השמורה. בימים אלו אנו לומדים אודות חג הפסח- 40 יום קודם החג דורשים בהלכות החג.

חופשת פסח מתקיימת בין התאריכים ו' בניסן 7/4 ועד כ"ב בניסן 23/4. יציאה לחופשה ביום חמישי ו' בניסן 7/4 וחזרה ללימודים ביום ראשון כ"ג בניסן 24/4.

הורים שילדיהם לא משתתפים בצהרון ומעוניינים להירשם לבוקרונים של קייטנת פסח יכולים להירשם בקישור הבא:
https://forms.gle/6LFBd84tKqRYbjg98

ע"מ לשמור על שלומם ובטחונם של התלמידים היקרים אנו מבקשים מאוד את שיתוף הפעולה שלכם ההורים.

א. חשוב מאוד לא לחשוף את התלמידים לתכנים שלא תואמים לגילם. 
השבוע, נערכו שיח ותפילה בכיתות בהנחיית היועצות והמחנכות. תפקידנו לתת חוסן בשעת משבר, להיות האוזן הקשבת, לסדר מידע ולענות על שאלות בפשטות וכנות והכי חשוב לתת ביטחון שאנו תמיד כאן.

ב. ע"פ הנחיות הקב"ט אין להכניס תלמידים לשטח בית החינוך עד השעה 7:30 מאחר ואין השגחה. נוכל לאפשר כניסת תלמידים החל מהשעה 7:20 ולא קודם לכן.

ג. במהלך שעות הצהרון, הורים רבים מגיעים בזמנים שונים. אנו מבקשים שלא להגיע ב"טפטופים" בכדי לצמצם את מספר הפעמים שהשער נפתח ונסגר. נוהל זה נכון למען ביטחונם של התלמידים ובפרט בימים אלו וע"כ נבקש את עזרתכם.
השער ייפתח במספר פעימות בתיאום עם גלעד וויקי:

13:45
14:45
15:45
16:30

כמובן שאנו כאן לסייע ברגישות במקרים חריגים.

ד. במידה ואתם כהורים מרגישים כי נדרשת התערבות מקצועית רגשית שלנו מול בנכם/ בתכם חשוב מאוד לעדכן את מחנכת הכיתה.

בתפילה לימים טובים ושקטים,

שלכם,
באהבה ואמונה,
אור יזדי
מנהלת בית חינוך חמ"ד אמונים