שישי אישי 16/2

הורים יקרים שלום וברכה,

פרשת השבוע שלנו- פרשת תרומה.

לאחר קבלת התורה עם ישראל תורמים ככל יכולתם לבניית המשכן.

מהות עם ישראל היא הנתינה, משכן ה' יכול להיות בנוי רק כך, מנתינה מהלב כל אחד ע"פ יכולתו.

בתקופה האחרונה אנו עדים לנתינה ללא גבולות של העם המופלא שלנו. ככה בונים את המשכן.

 

להלן מספר הודעות חשובות:

  1. חודש אדר הגיע אבל השמחה שלנו לא שלמה עד שכל החטופים ישובו הביתה! לכן בחרנו השנה לעסוק בערך השמחה מזוית אחרת של שמחת האחר– במשך השבועות הקרובים נפתח שיח מעמיק בכיתות בנושא הרגישות לאחר, אהבת האחר, התחשבות בזולת וכיצד אפשר לדאוג ולשמח את החברים. התלמידים יקבלו כרטיסיה עליה יצברו חייכנים –  ובעזרת הכרטיסיה יוכלו לרכוש בסיום החודש הפתעות בחנות החדשה שתפתח באמונים:"חנות עיגולי השמחה". לפתיחת הנושא, ביום שני ישתתפו התלמידים בהרצאה וסדנה מרתקת עם פדות-המורה נמוכת הקומה שתספר לתלמידים ותלמד אותם כמה חשוב להיות רגישים לאחר. היא תשתף על ההתמודדות שלה בחברה כילדה שונה ותתן לתלמידים מניפת מפתחות לחיים. בהמשך גם אתם ההורים תוזמנו להרצאה של פדות בע"ה כדי ליצור שפה משותפת בין הבית לבית החינוך. לסיכום הנושא, יתקיים חידון בית ספרי – חידון "אהבת האדם ודרך ארץ". פרטים נוספים בהמשך…
  2. השבוע נציין את שבוע הזה"ב, תשלח תוכניה מפורטת ומגוונת. תודה למחנכת המקצועית לחנ"ג חני שטיבי.
  3. היום התקיים בוקר משפחתי לתלמידי שכבת ו' בהנחיית המחנכות יפעת סגמן ושרה כאהן. תודה לכל ההורים שהגיעו להשתתף בזמן איכות משפחתי ועל הסיוע בעובדת השורשים. החיבור לשורשים שלנו כעם בימים אלו חשוב ביותר, כל אחד מהילדים שלנו הוא עוד חוליה בשרשרת הדורות. מאחלים לכם ההורים נחת מהילדים היקרים.
  4. בהתרגשות רבה קיבלו תלמידי כיתה א'2 המופלאים שלנו בובה אישית- "בובה בדמותי" ע"פ בחירתם ובהתאם לחוזקה שלהם. תודה לכל ההורים היקרים שהגיעו להתרגש איתנו וכמובן לצוות החינוכי- המחנכות אבישג צנעני וורדה ציפורי ותומכי ההוראה חנן בן ישי ועדנה ענטר. 
  5. בתקופה זו של מלחמת "חרבות ברזל", שמנו לנו כולנו על דגל את ערך האחדות. "רק ביחד ננצח" זו אינה סיסמה, זו דרך חיים באמונים שבאה לידי ביטוי כבית חינוך שהוא משפחה. גם בחינוך, אחדות הצוות ושיתןף פעולה אחד למען השני חשובים ביותר. ישר כח לצוות א' המורחב על אחדות לאורך כל הדרך, עזרה איש לרעהו, אכפתיות, נתינה באהבה, דוגמה אישית לשיתוף פעולה ושילוב בין הכיתה הגדולה לכיתה הקטנה. ביום שני יתקיים טקס מצטייני צוות א': מירב תורג'מן, רבקה בארי, אבישג צנעני, ורדה ציפורי, לתומכי ההוראה: עדנה ענטר, חנן בן ישי, לימור דימבורט, נעמה לאופר, יפית גבריאל ונחמי בטיטו.
  6. ביום שלישי יתקיימו נטיעות של תנועות הנוער בני עקיבא. אנו מעודדים את התלמידים לקחת חלק בתנועת הנוער ולכן ביום זה לא יילמד חומר חדש בכיתות.שבת שלום!שלכם,באמונה ובאהבה,אור