יום שישי 18/11

הורים יקרים שלום וברכה,

בפרשת השבוע מסופר על פטירתה של שרה אך למרות זאת הפרשה נקראת חיי שרה. 

דיקים במיתתם קרויים חיים"- אנו לא מציינים את יום לידת הצדיק אלא דווקא את יום פטירתו ואת המורשת שהשאיר אחריו. מעשיה של שרה והחותם שהשאירה יחיו לעד.

בפרשה מסופר כי אליעזר הולך לחפש כלה ליצחק ומביא איתו צמידים, ה"ספורנו" מפרש כי הוא מגלה שהצמידים מתאימים בדיוק לידה של רבקה, כאילו יוצרו בשבילה.

המסר עבורנו הוא ש"בדרך שאדם רוצה לילך מוליכין אותו"- הרבה פעמים אנחנו מזמנים את הטוב אלינו במחשבה טובה שיוצרת מציאות.

 

מספר הודעות חשובות:

1. שבוע זה"ב הגיע לסיומו, שבוע חשוב ומשמעותי בעיסוק ובלמידה על החיים. "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם". תודה רבה למחנכת המקצועית ורכזת זה"ב חני שטיבי על הפעילויות המגוונות והיצירתיות לאורך כל השבוע. תודה למחנכים והמחנכים המקצועיים על החיבורים הטובים לתחומי הדעת השונים:אנגלית, עברית, גאומטריה, אומנות וכ. חיים.

2. לכבוד פרשת חיי שרה – זכינו במצוות הפרשת חלה. תלמידי כיתות א' ו-ג' למדו על אוהלה של שרה שהיו בו 3 ניסים:ענן קשור, נר שלא כבה וברכה בעיסה. בעקבות כך למדו על מצוות הפרשת חלה והכינו חלות ולחמניות טעימות לקראת שבת המלכה. תודה למחנכות הכיתות:הודיה מסורי חדד, חני כהן, ברוריה דונט, נעמה דהאן ומיכל סופר.

3. היום הוצאנו את הסוודרים והמעילים לאולם הספורט באופן מסודר ע"מ שיהיה ניתן להגיע ולקחת. ביום ראשון בע"ה הבגדים יעברו הלאה למשפחות שיעשו בהם שימוש בר קיימא או שנזקקות לכך. אנא מכם, כתבו שם על פרטי הלבוש וכך נוכל להשיבם לבעליהם.

4. ביום חמישי- ל' בחשוון 24/11 נחגוג את ר"ח כסלו. נא להגיע בחולצה לבנה, ניתן להביא מעדן. ביום זה תתקיים הרקדה בית ספרית.

5. אנו שמחים להזמינכם לערב קהילתי מרתק בבית החינוך שלנו שיתקיים אי"ה ביום ראשון י' בכסלו 4/12 בשעה 20:30. את הערב ינחו עדן הראל ועודד מנשה במופע זוגי. כיבוד קל לכולם! מצ"ב הזמנה.

 

שבת שלום!

שלכם,

באהבה ואמונה,

אור