שישי אישי 8/3

הורים יקרים שלום וברכה,

עם ישראל בונים את המשכן ומצטווים על מצוות השבת.

אלוקים אומר למשה:"מתנה טובה יש לי בבית גנזיי ושבת שמה",  זמן להקשיב לפנימיות ולשים את כל רעשי הרקע החיצוניים בצד.

 

להלן מספר הודעות חשובות:

1.ביום רביעי הקרוב יתקיים הפנינג פורים מיוחד בחיבור לנצח ישראל ובמטרה לחזק את החוסן של תלמידנו- "רווח והצלה יעמוד ליהודים" תודה להורים היקרים על רוח ההתנדבות והנתינה. מחכות לתלמידים הפתעות רבות בע"ה: מתנפחים, שולחנות משחק, עמדות מולטימידה, ג'ימבורי לקטנטנים, חדר יצירה, חדר איפור, צמות ותסרוקות, חדר בינגו ועוד ועוד. נבקש לרכוש מראש צמידי כניסה אצל מחנכת הכיתה כדי להימנע מהמתנה בכניסה. 

במיוחד לילדי הגנים העולים לא'- מופע של ארתור הקוסם.

2. מצ"ב חוזר ובו דגשים חשובים לקראת חג הפורים.

3. ביום ראשון נפתח בתפילת ר"ח חגיגית ובאמירת הלל, יש להגיע בחולצה לבנה, ניתן להביא מעדן כמובן בכיתות שאין רגישות לחלב.

3.ביום שני א' באדר ב', יחשפו תלמידי סיירת הקהל בהובלת הסגנית והרכזת החברתית שרית פולק את תקנון פורים החגיגי שלנו. התקנון ייכנס לתוקף ויימשך עד ליום התחפושות. לוח אירועי פורים והתקנון יחולקו ביום שני בע"הוישלחו גם בקבוצת ההכרזות הקהילתית. תתקיים הרקדה בסימן "עם ישראל חי". השמחה שלנו לא שלמה עד לשובם של החטופים בריאים ושלמים.

4. מבצע עיגולים של שמחה ממשיך במעגל הכיתתי ובמעגל המשפחתי. אנחנו מאוד מתרגשים לראות את פתקי הנחת שלכם ההורים. בקרוב תיפתח "חנות עיגולי השמחה", בה יוכלו התלמידים לרכוש הפתעות באמצעות החייכנים שצברו.

5. חידון דרך ארץ וכבוד האדם יוצא לדרך! בית חינוך חמ"ד אמונים חרט על דיגלו ערכים חשובים אותם אנו מנחילים לתלמידנו באמונה ובאהבה. השנה בחרנו שני ערכים משמעותיים בבחינת להוסיף אור בעולם, עליהם ייבחנו התלמידים בחידון הבית ספרי שעתיד להתקיים בקרוב:"דרך ארץ ואהבת האדם". התלמידים קיבלו מהרב שמואל יהלומי- רב בית החינוך את החומר לשינון. כלל התלמידים ניגשים לשלב א'. התלמיד/ה שייצברו את מירב הנקודות, ייצגו את הכיתה בשלב השני של החידון בטקס חגיגי ומיוחד בהשתתפות מכובדים שבו ישתתפו כלל תלמידי בית החינוך, יעודדו את החברים מהקהל וילמדו את הנושא החשוב באופן חוויתי.

שבת שלום!

שלכם,

באמונה ובאהבה,

אור