שישי אישי 29/3

הורים יקרים שלום וברכה,

אש או תמיד?

בפרשה כתוב "אש תמיד תוקד על המזבח לא תכבה". האש מרצדת, צבעונית ומשתנה. תמיד- לעומת זאת, זה מונח קבוע שחוזר על עצמו ולא משתנה.

האתגר הגדול לא לזלזל בקבוע-בתמיד אבל להתאמץ להכניס את האש לתוכו.

לקרוא את אותה הפרשה אבל להוסיף פירושים חדשים, להתפלל בכל בוקר את אותה התפילה אבל עדיין להתרגש מהמילים, לחגוג כל שנה יומולדת אבל לנסות לגלות אדם טוב יותר.

להלן מספר הודעות חשובות:

  1. ביום שני הקרוב יתקיים חידון "דרך ארץ ואהבת אדם". כל הכבוד לכל התלמידים שעלו לשלב השני והמכריע. כלל התלמידים ישתתפו בחידון, יעודדו את החברים וילמדו במהלכו נושאים חשובים וערכיים, בנושא דרך ארץ באופן חווית ומעניין.
  2. ביום ראשון הקרוב ייצאו תלמידי שכבת א' לסיור לימודי חוויתי בפארק אריאל שרון וביום רביעי כ"ד באדר ב' 3/4 ייצאו לתאטרון גבעתיים, לקונצרט "ילדודס" אליו התכוננו ונערכו עם המחנכת המקצועית למוזיקה רונית קרל.
  3. ביום שלישי כ"ג באדר ב' 2/4 ייצאו תלמידי שכבת ב' לגן לאומי אפולוניה ופארק הרצליה.
  4. ביום רביעי כ"ד באדר ב' 3/4 ייצאו תלמידי שכבת ג' לנאות קדומים ותלמידי שכבת ו' לסיור לימודי חוויתי בתחנת הכח "אורות רבין" והטכנודע בחדרה.
  5. ביום חמישי כ"ה באדר ב' 4/4 ייצאו תלמידי שכבת ה' לסיור לימודי חוויתי במצפה הכוכבים.
  6. ביום ראשון כ"ח באדר ב' 7/4 יתקיימו חיסונים לתלמידי שכבת ב', יש לשלוח פנקסי חיסונים. הורים שמסרבים, נא לעדכן את מחנכת הכיתה. (נשלחה הודעה מפורטת בקבוצת תפוצת הוואטסאפ הבית ספרית)שבת שלום!שלכם,באמונה ובאהבה,אור