יום שישי 10/02

הורים יקרים שלום וברכה,

פרשת השבוע, פרשת יתרו נקראת על שמו של חותן משה שכידוע היה עובד אלילים וכומר מפורסם. במדרש תנחומא כתוב כי יתרו קיבל כבוד שלא קיבל אדם מעולם.

כשראה את הניסים והנפלאות שארעו לעם ישראל עזב הכל מאחוריו ובחר להצטרף לעם ישראל ובכך זכה שפרשת השבוע נקראת על שמו.

פרשה זו היא אחת הפרשות החשובות, בה עם ישראל מקבל את התורה במעמד הר סיני ומכך שנקראת על שמו של יתרו, ניתן ללמוד כי "יש קונה עולמו בשעה אחת".

אומנם יתרו עשה דרך ארוכה ולא בשעה אחת אך לבחירה שלנו בטוב ולתהליך של שינוי יש משמעות רבה.

להלן מספר הודעות חשובות:

  1. בשבועות אלו אנו לומדים בנושא גלישה בטוחה. כולנו מרגישים ויודעים עד כמה המדיה משפיעה ודומיננטית בחיינו ובחיי ילדינו. נושא הבטיחות ברשת הופך לקריטי ורלוונטי יותר ויותר. כהורים עלינו לגלות אחריות בנוגע לתכנים אליהם הילדים חשופים, לבדוק האם התכנים מתאימים לגיל הילד ולבדוק היכן גולש ומה רואה בשעות הפנאי.תלמידים מלמדים תלמידים- אתמול עברו תלמידי סיירת תקשוב בכיתות ולימדו על חוקי הבטיחות ברשת, כל תלמיד קיבל אמנה עליה צריך לחתום עם ההורים לאחר קריאת הכללים. נשמח אם תשלחו למחנכת הכיתה תמונה שלכם עם הילד והאמנה החתומה. אנו ניצור כרזה מכל התמונות. תודה רבה לתלמידי הסיירת המובילים! תודה ליועצת בית החינוך תרצה יונגרייס, למחנכת אפרת סעדון ולרכזת התקשוב מירב ראובן על ההובלה.
  2. לרגל 100 ימי לימוד ציינו תלמידי שכבת א' את יום המאה בדרך יצירתית, ביום שני הקרוב יחגגו את היום. תודה להורים ולתלמידים על היצירות היפות ולמחנכת חני כהן על האירגון.
  3. חיסונים בשכבת ב': חיסון לתלמידי שכבת ב' יתקיים ביום רביעי כ"ד בשבט 15/2- יש להביא פנקס חיסונים, הורה שלא מעוניין לחסן את בנו/בתו נא לעדכן את מחנכת הכיתה. מצ"ב חוזר מפורט.
  4. יום חלוקת התעודות הינו יום חגיגי ומרגש של סיום מחצית. מחצית שנה מלאה בחוויות, הצלחות, אתגרים, הצבת יעדים והשגת מטרות. ביום זה קיבלו התלמידים את התעודה בשיחה אישית עם המחנכת. ברכות לתלמידי שכבת א' האלופים שזו התעודה הראשונה שלהם. כשאנו פותחים את התעודה גם בבית, חשוב מאוד לראות ביחד עם הילדים מה השגנו ומה נרצה להשיג במחצית השניה של השנה. תודה למחנכות הכיתות היקרות על כתיבת נימה אישית לכל תלמיד.ה, הממוקמת בתחילת התעודה מאחר והיא החשובה ביותר! תודה והערכה עצומה לנבחרת החינוכית על מחצית של עשייה ולמידה במסירות רבה מידי יום מתוך תחושת שליחות. תודה לכם הורים יקרים שהפקדתם בידינו את היקר לכם מכל! זכינו להיות שותפים בחינוך ונתפלל יחד להצלחתם של התלמידים היקרים שלנו. מצ"ב איגרת מנהלת לסיום המחצית ובה מילים מלב אל הלב אליכם.

שבת שלום!

שלכם,

באהבה ובאמונה,

אור