יום שישי 2/6

הורים יקרים שלום וברכה,

בפרשה מסופר כי מרים לקתה בצרעת והיא יוצאת מחוץ למחנה בעוון דיבור לשון הרע. עם ישראל מחכה במשך שבעה ימים ולא ממשיך במסעו. 

עם שלם שמחכה מתוך הכרת הטוב למרים על שבזכותה היה מים במדבר ועל ששמרה על משה כשהיה בתיבה ביאור.

כמה חמור דיבור לשון הרע וכמה חשוב להכיר טובה גם כאשר מדובר מדובר בטרחה רבה.

 

להלן מספר הודעות חשובות:

  1. היום התקים טקס קבלת החומש הראשון- בראשית. התרגשנו מאוד לחגוג במחרוזת שירי תורה בניצוחה המקצועי של המחנכת המקצועית למוזיקה רונית קרל. תודה מיוחדת לרב שניאור גול על הנחיית הבוקר החגיגי בהמון אהבה, תפילה ושמחת תורה אמיתית. תודה למחנכות השכבה היקרות- הודיה חדד, ברוריה דונט, אבישג צנעני וחני כהן על הכנת התלמידים והאירגון. מרגש היה לשמוע את התלמידים פותחים וקוראים ביחד את הפסוק הראשון מתוך החומש, שרים ורוקדים כספרי תורה אנושיים ומרגשים. שיזכו בע"ה לשמור, לקיים ולעשות באהבה. ולכם ההורים רוב נחת!
  2.  כחלק מההעשרה אותה התלמידים מקבלים במהלך השנה הכוללת:סיורים לימודים מדעיים, קונצרטים, סדנאות ותוכניות העשרה נוספות, ביום שישי הקרוב- כ' בסיון 9/6 יצאו תלמידי שכבות א'-ג' לקונצרט "צלילי התזמורת". הקונצרט הינו שיאו של תהליך למידה שנתי, בהנחיית המחנכת המקצועית למוזיקה רונית קרל בשיעורי המוזיקה המתקיימים במהלך השנה. התלמידים הכירו את כלי הנגינה שינגנו בתזמורת ונערכו לקונצרט. הקונצרטים בשיתוף פעולה עם המכון לאינטגרציה באוניברסיטת בר אילן. נא לא לשכוח להביא אישור יציאה. 
  3. בהצלחה ובהנאה רבה לתלמידי שכבת ה' שיוצאים ביום ראשון לטיול לירושלים– לא לשכוח להביא אישור יציאה.
  4. תזכורת:חשוב מאוד בימים חמים אלו להצטייד בבקבוק מים אישי.

שבת שלום!

שלכם

באמונה ובאהבה,

אור