יום שישי 9/6

הורים יקרים שלום וברכה,

הסיפור המרכזי בפרשה הינו פרשת המרגלים. משה שולח שנים עשר אנשים לתור את הארץ.

המרגלים מספרים בשבחה של הארץ אך יחד עם זאת מתריאים בפני העם שהיושבים בארץ חזקים ובני ישראל לא יכלו לכבוש אותה.

רק שניים – יהושוע בן נון וכלב בן יפונה מחזקים את רוח העם ומעודדים אותם לעלות ארצה.

רק הם הצליחו לראות את הטוב, להשפיע ולחזק את העם. 

גם כאשר עם ישראל שב לארצו אחרי שנות גלות היו שראו את ה-"למה זה לא יצליח" אבל בזכות כמה אנשים שהצליחו לראות את החזון, את החלום ואת הטוב היום אנו יושבים כאן.

עלינו לזכור לראות בטוב ולהדביק גם את האחרים בכך, כך נצליח לממש את המטרות שלנו, לראות את הטוב ולהגשים אותו.

לצאת ממעגל הדאגה וליצור סביבנו מעגלי השפעה.

 

להלן מספר הודעות חשובות:

  1. היום יצאו תלמידי שכבות א'-ג' לחווית תרבות מהנה, אירוע שיא של קונצרט מוזיקלי "צלילי המוזיקה", לסיכום התהליך המוזיקלי אותו לומדים התלמידים במהלך שיעורי מוזיקה. כל הכבוד לתלמידים היקרים על האזנה, שיתוף פעולה ועל התנהגות מכבדת במהלך הקונצרט. תודה למחנכת המקצועית רונית קרל על התהליך המשמעותי והחשוב.
  2. ביום שני הקרוב- כ"ג בסיון 12/6 תתקיים חוויה ספורטיבית לתלמידי שכבות ג'-ד'. צוות "ספורט פרו" יפעיל את התלמידים בחוויה כיפית, ערכית, אנרגטית וספורטיבית: פעילות דראמס ופעילות חוץ חוויתית ושיתוף פעולה. יש להגיע בנעלי ספורט.
  3. ביום שישי כ"ז בסיון 16/6 תתקיים הצגה לתלמידי כיתות א'-ב' של תיאטרון השעה הישראלי "הדייג ודג הזהב".
  4. פרוייקט השאלת ספרים לשנת תשפ"ד– בבית החינוך שלנו מתקיים פרוייקט השאלת ספרים בעלות של 280 ש"ח בלבד. השנה פרוייקט ההשאלה יתקיים בתוך בית החינוך שלנו ויופעל ע"י המחנכת חני כהן. תלמידי כיתות ג'-ו' נדרשים להחזיר את הספרים ביום ראשון ו' בתמוז 25/6מחנכות הכיתות יעברו על ספרי ההחזרה ויסמנו את הספרים שהוחזרו. מזכירה כי במידה ואחד הספרים אבד או נהרס יש לשלם עליו 45 ש"ח. ברשימת ספרי הלימוד ישנם ספרים שאינם בפרוייקט ההשאלה ונשארים אצל התלמיד כג': סידור, חומש, נביא וכו' אותם יש לרכוש באופן עצמאי בכל חנות שתבחרו וישנם ספרים שהתלמידים מקבלים ואותם מחזירים בסיום השנה. רשימת ספרי הלימוד תחולק עם התעודות ובנוסף כבר מעודכנת באתר בית החינוךhttps://emunim.tik-tak.net/                                                                                                                              חלוקת הספרים תתקיים במהלך החופש במספר פעימות: שכבת א'-  ו' בתמוז 25/6 – לנוחיות ההורים, ניתן יהיה לאסוף את הספרים ביום המוכנות שכבות א'-ב'-  ד' בתמוז 23/6 (יום שישי)שכבות ג'-ו'- יום ראשון כ' בתמוז 9/7   ויום ראשון ה' באב 23/7כל תלמיד יקבל מארז מוכן בשקית עבורו באופן מסודר.שבת שלום,שלכם,באמונה ובאהבה,אור