יום שישי 2/12

הורים יקרים שלום וברכה,

בחלומו של יעקב מתואר הסולם שנטוע באדמה וראשו בשמים ועליו מלאכים עולים ויורדים.

המילה "סלם" המופיעה בתורה בלי האות ו' היא בגימטרייה = סיני = 130. כל שלב בחלום מקושר למעמד הר סיני. בחלום הנבואי הזה, אנו רואים את הדבר המשמעותי ביותר המחבר אותנו כעם אחד והוא מעמד הר סיני.

על חלום זה ישנם עוד פירושים רבים. לכל אחד יש סולם יציב משלו, בחיים עצמם יש עליות ויש ירידות עניין של תקופות ורגעים אבל תמיד מסתכלים לשמים לכיוון מעלה ובדרך מתפללים…

"סולם מוצב ארצה וראשו מגיע השמימה" – לאדם יש אפשרות לשנות את מצבו. לעלות, להתקדם, להאמין ובע"ה להצליח!

בשבועות אלו אנו משוחחים אודות כוחות האור שלנו וכיצד נוכל להמריא עימם מעלה ולעלות במעלה הסולם.

בכל שבוע נעסוק "בכח" אחר ובראיית האור והטוב: כוחות האור שבמשפחתי, כוחות האור שיש בתוכי, כוחות האור שיש בכיתה שלנו וכוחות האור שיש בחבריי.

השבוע עסקנו דווקא במשאבי הכח שאנו מקבלים מהבית, מהמשפחה ומהקרובים לנו.

 

התלמידים כתבו על כך והתוצרים ייתלו באולם הספורט. תוכלו לקרוא את התוצרים בערב הקהילתי והמרתק שיתקיים ביום ראשון הקרוב בשעה 20:30. 

מופע זוגי בהנחיית עדן הראל ועודד מנשה: "רואים עין בעין". נודה לכם לאישור הגעה. מטרת הערב הוא ליצור חיבור ומפגש קהילתי משותף ונעים. כיבוד קל וטעים. מחכים לכולם!

 

להלן מספר הודעות חשובות:

  1. במהלך השבוע הקרוב יישלח אליכם חוזר התשלומים השנתי המפורט. ניתן יהיה לשלם גם באשראי באמצעות קישור אישי שיישלח אליכם למייל.
  2. ישר כח על שליחת המוצרים וההתגייסות המרשימה עבור החיילים לקראת יום ההוקרה לפצועי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה. זו ההזדמנות שלנו לומר תודה!  ביום ראשון יגיעו אלינו חיילים לאסוף את המוצרים ולפגוש את התלמידים. תודה לרכזת החברתית והסגנית שרית פולק על היוזמה ויצירת הקשר עם פלוגת "נצח יהודה" ולמחנכת ורדה ציפורי על הפעלת סיירת חסד בפעילות זו ובמכירת הנרות.
  3. אסיפת הורים פרטנית ראשונה- שיח מהות"י: הורה, מורה ותלמיד ביחד תתקיים אי"ה ביום ראשון ט"ו בטבת 8/1. שריינו את התאריך.

שבת שלום!

שלכם,

באמונה ובאהבה!

אור