יום שישי 30/12

הורים יקרים שלום וברכה,

עוד יוסף חי-  יוסף גיבור הפרשה עבר קשיים רבים:פשטו את בגדיו, זרקו אותו לבור, מכרו אותו לעבד אך יוסף קם בשארית כוחותיו, מתמלא רוח חיים וחותר קדימה.

עולה בסולם המעמדות, מתעשר והופך לאיש בעל כח והשפעה ונשאר נאמן לערכיו, משתמש בכוחו לדברים טובים ואף מגלה חמלה וסליחה בגבורה רבה כלפי אחיו.

יוסף הצדיק דמות מופת שדבק בדרכו ואמונתו חרף הקשיים, במקום להאשים, הוא גדל וצמח, במקום לכעוס הוא סלח.

שנראה תמיד את האתגר כמקפצה ונפתח את הלב להתחלה חדשה.

פתחנו בתקופה חדשה "אחרי חנוכה", ימים של למידה משמעותית ומיטבית והתקדמות אישית.

 

להלן מספר הודעות חשובות:

  1. ביום שלישי י' בטבת 3/1 צום עשרה בטבת– יום הלימודים בכל הכיתות, גם בכיתות התקשורת יסתיים בשעה 13:00ביום זה מתקיים צהרון.
  2. מבקשת שוב להקפיד לכתוב שם על החפצים האישיים ועל הביגוד:סוודרים ומעילים, כך אנו יודעים למי להשיב את האבידה. ביום אסיפת ההורים אנו נסדר את כל הבגדים שנשכחו כדי שיהיה ניתן לקחת, בגדים שישארו ניתן לקחת לשימוש בר קיימא.
  3. היום התקיים יום פתוח להורי העולים לא', התרגשתי מאוד לשמוע את תלמידי בית החינוך שלנו מספרים מהלב על החוויות, השיעורים שאוהבים ועוד
  4. תזכורת: אסיפת הורים תתקיים בע"ה ביום ראשון ט"ו בטבת 8/1. בכיתות א-ג: שיח אישי מורה והורה, בכיתות ד-ו:שיח מהות"י- מורה, הורה ותלמיד יחד. ביום זה ייפתח "קפה חסד" בהובלת ויקי סוריה ותלמידי שכבת ו'. כל שכבה תביא מספר מוצרים שישלחו בהמשך. כל ההכנסות קודש לתרומה ולחסד.
  5. ברוכה השבה ליועצת כיתות ד'-ו', תרצה יונגרייס היקרה שחזרה אלינו היום מחופשת הלידה. שבת שלום!שלכם,באהבה ובאמונה,אור