יום שישי 23/6

הורים יקרים שלום רב,

בפרשת השבוע מסופר על פטירתו של אהרון הכהן בהור ההר. אהרון היה רודף שלום ואוהב שלום. עם ישראל כולו מתאבל על אהרון במשך 30 יום- גברים ונשים כאחד.

הרש"ר הירש מחדש לנו, שאצל אהרון האבל הקיף את כל העם ואילו אצל משה רק הגברים – משום שדרכו של אהרון 'רודף שלום אוהב שלום' מורגשת בכל רבדי החברה, מה שאין כן מידתו של משה, שהיא מידת הדין האמת והצדק וזה לא דבר שנוח לכל אדם. נראה זאת בלשונו – "…אהרן היה איש החסד אוהב שלום ורודף שלום, ולפיכך אבידתו הורגשה והוערכה על ידי כולם; כנגד זה מידת משה היא הדין, האמת והצדק, ושורת הדין איננה נוחה לכל אדם".

שנזכה כולנו להרבות שלום בעולם במילים טובות וגדולות שיכולות אפילו להוציא מים מסלע ולא בהכאה על הסלע שאומנם גם היא יכולה להוציא מים אך לא בטוח שזו הדרך הנכונה.

אנו נמצאים בשלהי שנת הלימודים- שנת תשפ"ג, חותרים ומתפללים לסיום טוב בע"ה ורוקמים כבר עכשיו הרבה חלומות חדשים לשנה הבעל"ט.

 

להלן מספר הודעות חשובות:

1.ביום רביעי הקרוב יגיע ראש העיר מר רן קוניק לספר סיפור לתלמידי שכבת א'. מחכים ומצפים!

2. כולנו מתרגשים ומברכים את תלמידי מחזור ע"ה והמחנכות רותי פרידמן ואפרת סעדון לרגל יציאתם לטיול עם לינה השבוע ולקראת חגיגת הסיום שתתקיים ביום רביעי. מבקשים מכל ההורים לדייק בזמנים. זמן תחילת המופע בשעה 16:30 בדיוק!

 3. פרוייקט השאלת ספרים לשנת תשפ"ד– בבית החינוך שלנו מתקיים פרוייקט השאלת ספרים בעלות של 280 ש"ח בלבד. השנה פרוייקט ההשאלה יתקיים בתוך בית החינוך שלנו ויופעל ע"י המחנכת ורכזת הפרוייקט- חני כהן. תלמידי כיתות ג'-ו' נדרשים להחזיר את הספרים ביום ראשון הקרוב- ו' בתמוז 25/6מחנכות הכיתות יעברו על ספרי ההחזרה ויסמנו את הספרים שהוחזרו. מזכירה כי במידה ואחד הספרים אבד או נהרס יש לשלם עליו 45 ש"ח. ברשימת ספרי הלימוד ישנם ספרים שאינם בפרוייקט ההשאלה ונשארים אצל התלמיד כג': סידור, חומש, נביא וכו' אותם יש לרכוש באופן עצמאי בכל חנות שתבחרו וישנם ספרים שהתלמידים מקבלים ואותם מחזירים בסיום השנה. רשימת ספרי הלימוד תחולק עם התעודות ובנוסף כבר מעודכנת באתר בית החינוךhttps://emunim.tik-tak.net/       

חלוקת הספרים תתקיים במהלך החופש במספר פעימות:

שכבת א'- ו' בתמוז 25/6 – לנוחיות ההורים, ניתן יהיה לאסוף את הספרים ביום המוכנות 

שכבות א'-ב'-  ד' בתמוז 23/6 (התקיים היום)

שכבות ג'-ו'- יום ראשון כ' בתמוז 9/7   ויום ראשון ה' באב 23/7 

כל תלמיד יקבל מארז מוכן בשקית עבורו באופן מסודר.

4. ביום שישי יתקיים יום חגיגי של חלוקת התעודות. התלמידים יקבלו את התעודות בשיחה אישית לסיכום שנה.

שבת שלום!

שלכם,

באמונה ובאהבה,

אור