יום שישי 27/1

הורים יקרים שלום וברכה,

בפרשת השבוע מסופר על שלוש המכות האחרונות שהקב"ה השית על המצרים בטרם ייגאלו עם ישראל ממצרים.

בכל המכות, משה ואהרון היו שליחים להוצאת המכות מהכח אל הפועל. מדוע היה צורך בכך? הרי המכות באו משמים ויכלו "לנחות" באחת.

מדוע משה ואהרון היו צריכים לעשות פעולה מצידם? 

הפרשה מספרת לנו שע"מ להוציא את הטוב מהכח אל הפועל אדם צריך לעשות משהו. הניסים יגיעו בע"ה אך דרוש מאמץ והשתדלות גם מצידנו.

אנו עומדים לקראת סיומה של מחצית א' בה התלמידים למדו, השתדלו והתקדמו.

יום חלוקת התעודות יתקיים ביום שישי י"ט בשבט 10/2.

 

להלן מספר הודעות חשובות:

1.השבוע נציין את שבוע החלל הבין לאומי ונלמד אודותיו בהנחיית הסגנית ורכזת מדעים יפעת סגמן וצוות המחנכות למדעים. התלמידים ילמדו בכיתות ויחוו פעילויות מגוונות ואינטרקטיביות.

2.לרגל השבוע הלאומי למניעת כוויות שיצויין בשבוע הקרוב, במסגרת שיעורי חנ"ג בהנחיית המחנכת המקצועית חני שטיבי, יתקיימו פעילויות להגברת המודעות למניעת כוויות ולהטמעת ערך הבטיחות אצל התלמידים.

3.אין אפשרות להישאר אחרי שעות הלימודים בבית החינוך, בשעות אלו אין מורה תורנית ואין השגחה על התלמידים! זו האחריות שלנו ובהוראת הקב"ט לא נוכל לאפשר זאת. במקרים רגישים עדכנו את מחנכת הכיתה והתלמידים יוכלו להמתין עד שההורים מגיעים במזכירות בית החינוך.

4. יש"י- יחד שבטי ישראל- ביום ראשון י"ד בשבט 5/2 תלמידי שכבת ג' יארחו את תלמידי שכבת ג' מבי"ס לאה גולדברג. התלמידים הכינו שיר במתנה בהנחיית המחנכת המקצועית למוזיקה רונית קרל אותו יקדישו לאורחים. בנוסף יעברו יחדיו בתחנות מעניינות בנושא החג בהפעלת הסגנית והרכזת החברתית שרית פולק.

אני מאמינה שבדרך זו נוכל ללמד את התלמידים שלנו מהי גאוות יחידה, אהבת ישראל, קבלה וסבלנות לאחר שחושב אחרת מאיתנו מתוך הידברות וכבוד.

יש להגיע ביום זה בחולצת תלבושת לבנה וכן להביא פירות חתוכים לבחירתכם, מהם יוכלו התלמידים לכבד גם את האורחים. תודה למחנכות הכיתות מיכל סופר ונעמה דהאן על האירוח.

5. ביום רביעי כ"ד בשבט 15/2 יתקיימו חיסונים בכיתה ב': טטנוס, דפטריה, שעלת ופוליו. הודעה נוספת תשלח בנפרד להורי השכבה.

 

שבת שלום!

שלכם,

באהבה ובאמונה,

אור