שיש אישי 26/1

הורים יקרים שלום וברכה,

השבת אנו קוראים את פרשת בשלח, בה מסופר על נס קריעת ים סוף ועל שירת הים.

מסופר כי מרים לקחה את התוף בידה "ותיקח מרים הנביאה אחות אהרון את התוף בידה". התוף הוא כלי שמכים בו בהשוואה לחצוצרה או לכלי נגינה אחרים.

השירה האמיתית היא לא רק שהכל טוב אלא גם כשיש מכות בדרך…

נזכור להודות ולשיר על הדברים הקטנים והפשוטים שאנו זוכים להם בכל יום ויום.

 

להלן מספר הודעות חשובות:

  1. היום חגגו תלמידי שכבת א' את מסיבת הסידור באופן מרגש במיוחד בסימן "צמיחה ישראלית". התלמידים האהובים ריגשו מאוד את כולנו בשירי תפילה והודיה שנוגעים ישר בלב ובפרט בתקופה זו. תודה לכם ההורים היקרים על האמון ועל שהפקדתם בידינו את השתילים הרכים והיפים. מאחלת לכם, שתזכו לרוב נחת ושיצמיחו עליהם ענפים טובים של מעשים טובים, לב טוב, ידע וחכמה ושיתקבלו כל התפילות. תודה לצוות המחנכות האהובות שלנו על כל העמל וההשקעה:רבקה בארי, מירב תורג'מן, אבישג צנעני וורדה ציפורי. תודה לתומכי ההוראה שהם חלק בלתי נפרד מהנהגת הכיתה:עדנה, חנן, לימור, נעמה, יפית ונחמי. תודה למחנכת אבישג צנעני על הקמת התפאורה באולם. תודה עצומה למנצחת על הבוקר הנפלא הזה באומנות ובמקצועיות המחנכת המקצועית למוזיקה רונית קרל. תודה ליועצת השכבה תרצה יונגרייס שרואה כל תלמיד.ה בכל יום. תודה למחנכת המקצועית למחשבים מירב ראובן על הכנת סירטון תפילה מרגש ובו תפילותיהם של הילדים. תודה מיוחדת למזכירה רעות על הכנת מגשי הפירות. תודה לאבות הבית על הסיוע הטכני לפני ואחרי. תודה להורי הוועד על הסיוע הרב.
  2. ביום רביעי השבוע – כ"א בשבט 31/1 יתקיימו חיסונים לתלמידי כיתות א'. נשלח חוזר מפורט להורים בקבוצת הוואטסאפ הקהילתית. 
  3. יום חלוקת תעודות מחצית א' יתקיים ביום שישי ל' בשבט 9/2. נעשו התאמות פדגוגיות במבדקים שנערכים וכן בתעודה בהתחשב במצב בו אנו נמצאים.
  4. מזל טוב גדול בשם כל משפחת אמונים למחנכת אסתר שניאור-טוויג לרגל נישואיה ולמחנכת אפרת סעדון לרגל נישואי בנה.שבת שלום!שלכם,באמונה ובאהבה,אור