יום שישי 6/1

הורים יקרים שלום וברכה,

השבת אנו זוכים לסיים את חומש בראשית בפרשה האחרונה- פרשת ויחי.

יעקב אבינו מברך את בניו- "איש אשר כברכתו ברך אותם". (מ"ט, כ"ח) כל שבט מתברך בברכה שונה ומיוחדת לו. יעקב לא מעוניין שעם יוצאי חלציו יהיו בעל דמות אחת.

יופי המנגינה במקהלה, בתזמורת, אינו מתקבל מהקולות השווים כי אם מקולות שונים המצטרפים כולם להרמוניה מלאה- "יחד שבטי ישראל".

ביום ראשון בע"ה תתקיים אסיפת ההורים. אנו מאמינים כי בדיוק כמו שבטי ישראל, כל תלמיד ניחן במתנה המיוחדת לו וניתן להגיע לכל נשמה בדרכה שלה.

בשיח משותף זה, נעמיק ב"מתנות", בנקודות החוזק, ביעדים לקידום ובדרכים שניתן לפעול ולהתקדם לעבר המטרות שנסמן להמשך הדרך. מתוך כך נעמיק בציטוט: "אין הדבר תלוי אלא בי"- נמצא את הכוחות ביחד ומתוך אחריות נשתמש בהם.

 

להלן מספר הודעות חשובות:

  1. כידוע, ביום ראשון יתקיים "קפה חסדתודה רבה למשפחות היקרות על התרומה ולויקי סוריה על היוזמה החשובה ועל ההפעלה. שימו לב, לכל הורה/תלמיד נקבע זמן מראש, חשוב מאוד לעמוד בזמנים כדי לכבד את הזמן של ההורים הממתינים. הורה המעוניין לקבוע פגישה ארוכה יותר מהזמן שהוקצב במסגרת אסיפת ההורים, מוזמן לפנות למחנכת לתיאום מועד אחר/נוסף.
  2. השבוע פתחנו את שבוע השפה העברית בחגיגה של למידה חוץ כיתתית, התלמידים עברו "במבוך העברי הראשון" ולמדו מתוך חוויה. תודה רבה לרכזת עברית המחנכת רוחמה אלסטר על היוזמות הנפלאות לקידום השפה העברית ולמחנכות המלמדות עברית בכיתות. השבוע נציין את יום ההולדת למחיה השפה העברית- אליעזר בן יהודה ומחכה לנו עוד למידה נוספת וחוויתית.
  3. הורי שכבת א'- ביום שישי כ"ז בטבת 20/1 תתקיים בע"ה חגיגת הסידור לתלמידי שכבת א'. (נשלחה הזמנה) ביום שני הקרוב ט"ז בטבת 9/1 יגיע צלם לצלם את התלמידים עם סידור התפילה כך שההורים לא יצטרכו לצלם את הילדים עם הסידור בזמן המסיבה. יש להגיע בחולצת תלבושת לבנה.שבת שלום!שלכם,באהבה ובאמונהאור