שישי אישי 15/3

הורים יקרים שלום וברכה,

השבוע נסיים את ספר שמות- ספר הגאולה.

בפרשות האחרונות כל יחיד נספר, כל אחד תורם, כל אחד הוא חלק מהעם. 

לכל אחד יש תפקיד: כהן, לוי, ישראל. רק לאחר שבמשכן ה׳ יש מקום ותפקיד לכולם, מסתיים ספר הגאולה.

 להלן מספר הודעות חשובות:

 1. היום התקיימה הדרכה של השיננית בחלק מהכיתות, בהמשך השבוע השיננית תיכנס להדרכה בכל הכיתות.

 2. ⁠ביום שני הקרוב יתקיים חידון ״דרך ארץ ואהבת האדם״- שלב א׳ בכיתות ע"י המחנכות. מכל כיתה יעלו נציגים שייצגו אותנו בטקס חגיגי ומכובד בשלב ב׳ של החידון.

 3. ⁠ביום חמישי י״א באדר ב׳ 21/3 צום תענית אסתר– יום הלימודים יסתיים בשעה 12:45 בכל הכיתות לרבות כיתות התקשורת. צהרון יתקיים עד השעה 16:00.

 4. ⁠זכינו לחגוג ביחד ערב נפלא, קהילתי ומשמח! הפנינג פורים קהילתי בסימן:"נצח ישראל". ההפנינג המשותף שילב עמדות יצירה ומשחק מתנפחים,קוסם, דוכני מזון- כאשר בכל תחנה התנוסס פסוק מתוך מגילת אסתר, בה מסופר על נס ההצלה של העם שלנו. פסוקים אלו מקבלים משמעות מיוחדת דווקא בימים אלו בהם עם ישראל זקוק לרחמים. השמחה לא תהיה שלמה עד לשובם של החטופים בריאים ושלמים! מבקשת להודות מקרב לב לקהילת ההורים על הסיוע בחשיבה, מאחורי הקלעים ובערב עצמו בהפעלת התחנות.

תודה לצוות הסגניות שרית פולק ויפעת סגמן על החשיבה, התכנון והביצוע. תודה לויקי סוריה האחת והיחידה, על הקנייה, ההכנה והעבודה ללא לאות מכל הלב. תודה לחברות צוות בחכמ״ה על הפעלת התחנות:לחוי שוורץ ורותי קיסרמן- על תחנה של הכנת בובות גרביים. לרונית קרל, לרותי פרידמן, לברוריה דונט, לתרצה יונגרייס. תודה למחנכת שרה כאהן על הכנת התלמידים. תודה למירב ראובן על הכנת חידון קהות בנושא המגילה עם תלמידי אמירים. תודה לחני שטיבי על הפעלת התחנה. תודה לאבישג צנעני על האירגון והפעלת התחנה. תודה למוריה מדמון וללי פז על הכנת התסרוקות המיוחדות. תודה למירב תורג׳מן על ניהול הצהרון והאירגון לפני האירוע וגם במהלכו. תודה לבנות השירות המדהימות שלנו שרה ושקד המוכשרות והמיוחדות שהפכו את המקום לדבר הכי יפה וצבעוני שיש! תודה לרב שניאור על אמירת פרק התהילים שנתן משמעות לאירוע. תודה לאבות הבית אלי מזר ומוטי קופלר שעבדו בכל הכח למען הצלחת האירוע. תודה למזכירות האהובות- לרעות רבניאן המשמחת הבינלאומית ולשרונה זדה על הגבייה וכמובן על כל מה שעשיתן מעבר. תודה ליפעת קאשי על כל העזרה והסיוע לפני ובמהלך הערב. תודה ללימור דימבורט על הסיוע באירגון. תודה לאדי המנקה על עבודתו המסורה והעזרה הרבה מעבר לנקיון. תודה לאבנר השומר שנשאר במיוחד לשמור עלינו עד תום הערב. תודה ל״חברותא״ על הסיוע. תודה לאהובים שלנו – תלמידי שכבת ו׳ מחזור ע״ו- עלו והצליחו!הייתם פשוט אלופים!!!! דאגתם שהערב יתנהל בצורה הטובה ביותר, הוכחתם בגרות ואחריות. ממש גאווה!

 

שבת שלום! 

שלכם,

באמונה ובאהבה,

אור