יום שישי כ"ו באייר 27/5

הורים יקרים שלום וברכה,

השבת נקרא את פרשת במדבר, בפרשה זו נערך מיפקד והקב"ה מצווה את משה לספור את עמי"ש:"שאו את ראש כל עדת בני ישראל".
על פניו, זו נראית ספירת אוכלסין רגילה כפי שנעשית בכל מדינה מידי פעם, אלא הפעם פמליה מכובדת עשתה ספירה זו: משה ואהרון ושנים עשר נשיאי העדה.

הספירה הזו מלמדת אותנו כמה כל אדם חשוב אין יהודי ש"לא סופרים" אותו ולכן נעשתה הספירה ע"י חשובי העם. רואים כל אחד!
הספירה נעשתה בצורה שתלמד אותנו שכל שבט צריך את השבט השני בשביל להשלים אותו. כל שבט יכיר במעלותיו שלו אבל ידע לחלוק את מעלותיו עם זולתו.

השבוע התקיימה אסיפת הורים "בית קפה אמונים" בשיח מהות"י, החל מכיתה ג' תלמיד, הורה ומורה יחד.
התלמידים שיתפו בעזרת כלי חוויתי בתהליך שעברו.  תודה רבה לכם-ההורים היקרים על שיתוף הפעולה ועל האמון. רוב נחת מילדכם היקרים!

מבקשת להודות לצוות היועצות על ההנחיה והליווי: תרצה יונגרייס, רותי קייסרמן ומטי ישראלי.
תודה והערכה רבה למחנכות השכבה ולמחנכות המקצועיות על ראיית כל תלמיד כפרט ובמכלול. תודה לסגנית יפעת סגמן על אירגון בית הקפה שהוקם למטרת חסד לרווחת התלמידים.

תודה מיוחדת וגדולה לויקי האחת והיחידה על האירגון והפעלת בית הקפה בשיתוף התלמידים במאור פנים ולב רחב.
תודה למזכירות בית החינוך שרונה זדה ורעות רביניאן ולאבות הבית אלי מזר ומוטי קופלר על הסיוע בכל עניין.

תודה לכם, ההורים היקרים על ההתגייסות הגדולה בהבאת המוצרים וע"כ שפתחתם את ליבכם!

ביום רביעי התקיימה חגיגת בת המצווה של בנות כיתה ו'. התלמידות הציגו "מתנות" חשובות שקיבלו עם קבלת נועם עול מצוות, באומר ובצליל. התכבדו בארוחה חלבית והשתתפו בטקס הפרשת חלה.
ישר כח לבנות היקרות שלנו שהציגו באופן מרשים את הדברים וריגשו אותנו מאוד.
  
ישר כח לצוות מחנכות השכבה, למחנכת המקצועית לספורט חני שטיבי על הריקוד הנפלא, למחנכת המקצועית לאומנות אבישג צנעני על התפאורה המרהיבה, למחנכת המקצועית למחשבים מירב ראובן על מצגת "קחי לך" בהקדשה אישית לאמא ולתומכות ההוראה.

להלן מספר הודעות חשובות:

1. ביום ראשון הקרוב כ"ח באייר 29/5 נחגוג בבית החינוך שלנו את יום חגה של ירושלים בירתנו הניצחית. במלחמת ששת הימים זכינו בע"ה ובעזרת צה"ל לניצחון גדול על אויבינו.
לפני 55 שנה שוחררו כל שטחי ארץ ישראל ביהודה שומרון, חצי האי סיני, הגולן ואיחודה של העיר.
ביום זה אנו מהללים את רוח הקרב והמסירות של לוחמינו היקרים בנוסף, אנו מציינים גם זיכרון ליהודי אתיופיה שלא שרדו את הדרך הקשה ארצה.

ביום זה יש להגיע בחולצה לבנה- התלמידים והצוות החינוכי. אנו נתכנס לטקס חגיגי ע"פ החלוקה: שכבות א'-ג' 8:30, שכבות ד'-ו': 9:15
במהלך הטקס התלמידים יופיעו במופע דגלנות, נספר בשבחה של ירושלים ונשיר משיריה.
נערוך ארוחה חגיגית וישראלית עם פלאפל בהפסקת האוכל, דאגנו גם לתלמידים עם רגישות לגלוטן. במידה ויש תלמידים שלא אוהבים פלאפל חשוב לדאוג לחלופה מהבית.
תודה רבה למחנכת המקצועית למוזיקה רונית קרל על ההפעלה המוזיקלית המתוכננת ולמחנכת המקצועית לספורט על מופע הדגלנות.

2.ביום שני כ"ט באייר 30/5 תתקיים שביתה מטעם הסתדרות המורים, יום הלימודים יסתיים בשעה 13:00. הצהרון ממשיך את יום הלימודים כרגיל.

3.יום שלישי א' בסיון 31/5 חל ר"ח סיון, יש להגיע בחולצה לבנה. ניתן להביא מעדן. ביום זה תתקיים הרקדה בית ספרית כמיטב המסורת.
תלמידי כיתות א'- יקבלו את החומש הראשון בסדנת הורה וילד בה יעטפו את החומשים ולאחר מכן יחול טקס הוצאת ספר התורה בבית הכנסת.
ישר כח למחנכות השכבה על ההיערכות ולרב שניאור על העברת הטקס אי"ה.

4. ביום חמישי בע"ה יגיע ראש העיר היקר מר רן קוניק לשעת סיפור לתלמידי שכבת א' בספריית בית החינוך. אנו מצפים ומחכים לו מאוד!

5. אנו מקדמים בברכה ובהתרגשות את התלמידים העולים לא' ביום ראשון הקרוב בשעה 17:00 בחוג המוכנות לכיתה א' "הניצנים של אמונים".
תודה לרכזת החוג הודיה חדד ולמחנכות המקצועיות רונית קרל- מוזיקה, מירב ראובן- מחשבים ורובוטיקה וחני שטיבי- ספורט ותנועה.

שבת שלום!
שלכם,
באהבה ובאמונה,
אור