יום שישי 11/11

הורים יקרים שלום וברכה,

בפרשה זו-פרשת וירא, אנו קוראים על מסירותו של אבי האומה- אברהם אבינו.

אברהם אבינו הקים אכסניה מפוארת ונגישה לעוברי אורח בלב המדבר החם.

למרות חוליו לאחר ברית המילה ועל אף שהוציא הקב"ה חמה מנרתיקה ע"מ להקל מעליו, לא ויתר על מצוות הכנסת אורחים וכיבד את שלושת המלאכים שנדמו לישמעאלים. אברהם מלמד את בנו ישמעאל פרק בחינוך – דוגמה אישית ומבקש מבנו "יוקח נא מעט מים", זאת ע"מ לחנכו למצוות ומעשים טובים.

"ויטע אשל בבאר שבע"- במילה זו אנו לומדים על פעולותיו של אברהם. אש"ל– אכילה, שתיה, לינה.

למרות שהאורחים לא אכלו מאחר והיו מלאכים, התורה מפרטת ברוב פירוט את כל פעולותיו של אברהם וטרחתו הרבה. וכי כך למה?! הרי אין אות מיותרת בתורה! ר' צדוק הכהן מלובלין אומר כי התורה רוצה ללמד אותנו כי יותר מהתוצאה חשובה הדרך- המאמץ והיגיעה. מסר שחשוב שנעביר לתלמידינו ולילדינו היקרים.

 

להלן מספר הודעות חשובות:

  1. השבוע נציין את שבוע זה"ב ונפתח מודעות לנושא הזהירות בדרכים ובחיים דרך למידה חוויתית. תודה למחנכת המקצועית ורכזת זה"ב חני שטיבי על ההיערכות וההפעלה, נשלח אליכם פלייר ובו הפעילויות שיתקיימו בע"ה. שימו לב:ביום שלישי-יש להגיע עם חולצה בצבע אדום/צהוב/ירוק- צבעי הרמזור. ביום חמישי- מקדמים אורח חיים בריא גם בזה"ב: יש להביא פרי או ירק בצבעי הרמזור.
    מזכירה שלא לשלוח חטיפים או ממתקים לבית החינוך
  2. מידי שבוע אנו מחלקים דף לימוד הורים וילדים לשבת. ישר כח לעשרות התלמידים שעונים על החידה השבועית המופיעה בדף ומכניסים אותה לתיבה הנמצאת במזכירות בית החינוך.
  3. השבוע התקיימה ישיבת הנהגת הורים לתחילת שנה. תודה לכל ההורים היקרים! "כל העוסקים בצורכי ציבור באמונה- הקב"ה ישלם שכרם". שמחה לעדכן כי הגב' ד"ר גלית פוסמן נבחרה לכהן כיו"ר ועד הורים בבית החינוך שלנו ע"פ הצבעת ההורים ברוב קולות. תודה להורי הנהגת ההורים על קידום והובלת וועדות בית ספריות חשובות שיפעלו לאורך השנה:

ועדת חסד
קרן סופר
יעל מנגד
רעות דרוקמן

ועדת אירועים
דגנית שמאי
רינת כהן
אורה חן
טלי קרו
נוגה שבתאי
לימור פרץ

ועדת עולים לא׳
עמיעד לוי
אודליה גורן

ועדת פירסום שיווק וקשרי קהילה
עמיעד לוי
רינת כהן

ועדת יום המורה
אורה חן
נוגה שבתאי
לימור פרץ

ועדת צהרון
שרה מזרחי

 

שלכם,

באהבה ובאמונה,

שבת שלום עולמית!

אור