יום שישי 4/11

הורים יקרים שלום וברכה,

השבת אנו פוגשים בדמותו של אברהם אבינו וביום ראשון נציין את יום פטירתה של רחל אימנו. שתי דמויות ענק שבחרו בדרך אחרת מזו שחיו בה, התחנכו והאמינו בה. לשניהם היתה האפשרות להישאר במקום בו היו ואולי למצוא חן בעייני הסביבה אך הם בחרו ללכת בדרך בה האמינו למרות הנסיונות והקשיים שבדרך.

כשהעולם כולו עבד ע"ז ובחר באלילים אברהם אבינו הביא עימו בשורה חדשה של אלוקות, הכנסת אורחים, אמונה ואופטימיות. היום כבר כולם יודעים כי נכון הוא הדבר.

רחל אימנו היתה זו שלימדה אותנו על ותרנות ועל בחירה בדרך חדשה כשהיא עוזבת את בית אביה לבן. היא נקברת בבית לחם בשונה משאר האבות והאימהות שנקברו בחברון. "צפה יעקב שהגלויות עתידות לעבור שם, לפיכך קברה שם, כדי שתהיה מבקשת עליהם רחמים". עד היום מבקשת על בניה.

גם אנחנו למדנו מהי בחירה אישית וכיצד היא באה לידי ביטוי בחיי היום יום שלנו בדברים הקטנים והגדולים. הסברנו לתלמידים כי כל אחד חשוב ומשפיע על הקולקטיב. לכל אחד יש כח והשפעה כלפי הקבוצה כולה: הקהילה, בית החינוך והכיתה.

תלמידי בית החינוך בחרו בערך החשוב ביותר עבורם בבית החינוך ושמחנו מאוד לראות כי הערכים שקיבלו את מירב הקולות הינם:אהבה וחברות בהם נעסוק בתקופה הקרובה. תודה למכובדים שכיבדו אותנו בנוכחותם באירוע הבחירות, ראש העיר מר רן קוניק ואנשי מינהל החינוך ולהורי הנהגת ההורים שהגיעו להצביע ולהשפיע.

מספר הודעות חשובות:

  1. ביום ראשון בשעה 10:30 יתקיים טקס יום פטירת רחל אימנו ויום הזיכרון לראש הממשלה יצחק רבין. הטקס יועבר בהנחיית שכבת ד'.
  2. ביום רביעי ט"ו בחשוון 9/11 בשעה 20:30 תתקיים הרצאה בנושא מוגנות בחיים וברשת שתועבר ע"י עמותת "לתת פה". (בשנה שעברה העבירו סדנאות לתלמידים בכיתות ג'- ו' בשיתוף מחנכות הכיתות) ההרצאה מיועדת להורים ותעסוק בחינוך למיניות בריאה ותקשורת טובה בין הורים לילדים כבסיס למוגנות בחיים וברשת. מצ"ב קישור לזום:https://edu-il.zoom.us/j/99273760501#success\מצ"ב ההזמנה. נודה ונשמח מאוד להשתתפותכם החשובה.
  3. ביום שלישי י"ד בחשוון 8/11 תלמידי כיתות ד׳-ו׳ ייחשפו לקורסים מגוונים תחת הכותרת:"האוניברסיטה הפתוחה" שיועברו כולם ע״י הכוחות הפנימיים המצויינים שלנו וישולבו במערכת הלימודים שלהם באופן קבוע.
    בגילאים אלו התלמידים מפתחים זהות אישית, תחומי עניין ומגלים את הכוחות הקיימים בהם כמנוף להזדמנות והתפתחות אישית.
    דרך חשיפה זו, יכירו מגוון תחומים מעניינים, יעשירו את עולמות התוכן בסיליבוס רב מימדי ויכירו את עצמם דרך חוויה פתוחה ומאפשרת.
     
     
    שבת שלום!
    שלכם,
    באמונה ובאהבה,
     
    אור